.

.

اعتراض

سلام

این مدت که نبودم بیشتر از همیشه دوست داشتم حرف بزنم .از مسائلی که دور برم تو تهران اتفاق افتاد تا دیدن بلوتوث ها و اتفاقایی که برای خودم افتاد ...میدونید اون موقعه ها که میتونی پشت سر هم به روز بشی مطالبت رو مینویسی اما به محض اینکه دو سه روز جا میمونی یه عالمه حرف تلمبار میشه روی سینت...

یه دوره نیروی انتظامی داشتش توی مرحله اول با بی حجابی مبارزه میکرد.توی روزنامه توی تلویزیون همش صحبت میشد که بلاخره اسم این مبارزه رو چی بذارن...مبارزه با بی حجابی....پاکسازی... عفاف عمومی. جامعه اسلامی و هزار تا کلمه ی دیگه...همه توی تلویزیون توی رادیو می اومدن و حرف میزدن اما یه کدوم جرعت نمیکردن بگن که با جوونا چه جوری برخورد میکنن...حتی بلوتوثایی از صحبتهای روزای اول انتخابات دکتر احمدی نژاد هم همراه با کتک کاری ماموران نیروی انتظامی میکس شده بود... نمیدونید چقدر حالم بد میشد...

دکتر احمدی نژاد:

"دقدقه های جوون های ما اینه که چی بپوشن که مورد قبول جامعه باشه؟!،یعنی مشکل مملکت ما الان اینه که بیایم به جوونامون بگیم چه جوری بپوشن چه جوری بگردن چیکار کنن مدل موهاشون چه جوری باشه،جوون باید خودش به چیزایی که میخواد برسه...."

میدونید با مردم هم که گزارش میگرفتند .خانم ها خودشون آرایش داشتند حالا هر کدوم تا یه حد یکی زیاد یکی بیشتر از زیاد بعد جای تعجبم بود که ابراض رضایت میکردند و میگفت نه خوبه با این کار امنیت اجتماعی میره بالا ....مونده بودم بگم آخه وقتی تو که مادری نتونی به بچت بگی چه جوری بپوشه میخوای به زور حرف نیروی انتظامی این کار انجام بشه بعد خبر نداری که نیروی انتظامی به سبک لباس و آرایش خودتم ایراد میگیره...

میدونید میگفتند که تا الان ضرب و شتمی وجود نداره ولی من بارها توی بلوتوثا دیدم که مامورای نیروی انتظامی به زور لگد یا روسری از روی سر دخترا میکشیدن یا به باسن و شکمش میزدن تا سوار ماشین بشه.....این یعنی برخورد با من جوون...چه فرقی میکنه اون هر کسی که باشه فکرشو بکنید که خواهر یک کدوم از ماها باشه که حالا یا به خاطر مانتو یا مو این برخورد باهاش بشه...بخدا اگر بی اهمیت باشی سر خودت میاد....میدونید اینا قابل هضم برام نبود مثه خوره توی سرم بود ...دوست داشتم یکی از این دوربینای تلویزیون بیاد سر راه من تا جوری حرف بزنم تا دو نفر جرعت کنن بگن این چه برخوردیه دارید میکنید...آخه چقدر تناقض چقدر دروغ....

بازم خوبه یکم مشخص شد که این برخوردا با عرف مردم آزادی طلب ایران جور در نمیاد... این مانور رو به سمت مبارزه با اشرار سوق دادن تا مردم زیاد روی مرحله اول حساس نشن....

اینجا یه وبلاگ شخصی و آزاد هست و من حرفی که فکر میکنم درسته میزنم و ترسی ندارم....چون یقین دارم که حرفی که میزنم درسته،سعی کنیم برای همدیگه ارزش قائل باشیم تا بتونیم از آزادی خودمون دفاع کنیم حالا مقابل هر کسی باشه...دانشگاه...مدرسه...جامعه....

تا مطلب بعدی فعلا تاتا