.

.

مرده شور این سازمان سنجش رو ببرن !!!
اه...پس کی میخواد جوابای کنکور بیادش
دیگه داره کفرم در میادشا
....


خوب این آپدیت چیزایی که توی سایت دوستان خوندم براتون مینویسم چون من که کلی حال کردم باهاشون ... و از طرفی خودم اینقدر تیریپ شاکی ام که حس نوشتن و نطق کردن و ندارم

رضوان :
آدمها…همه آدمها خوبند مگر آنکه خلافش ثابت شود و یا به قول بعضیها بهتر است بگوییم ، همه آدمها بد هستند مگر آنکه خلافش ثابت شود.


 ۱

" یکی از ما "

 

از ما

     یکی

          حتماً-

                             اینجا نیست .

یکی از ما ،

                      یا من ، یا تو .

تویی

     اگر آنکه نیست ،

چگونه پس

                      با منی

                      در خلوتم

                      زیر انگشتانم

                      بر زبانم .

اگر انکه نیست

                      باری

                           منم ،

پس چگونه با توام

                                            در خلوتت

                                            زیر انگشتانت

                                            بر زبانت .

حقیقت

        آنست شاید

کاینجا نیستیم

        هر دو نیز،

من آنجایم

             که تو

و تو آنجایی که من .

اینسان روانیم سوی هم .

تو

   نزد من ،

من سوی تو .

و ... سالی است چند ،

که ما را

         دیداری

                            مقدر نیست(بارویر سواگ)
۲
چاقو

زندان ها را گشوده اند

کسی اما بیرون نیا مد .

جمعی خود را با آرزو ها یشان به دار کشید ند.

دیگرانی در زیر دیوارها چال گشته ا ند

دیگر ، امکانی برای آفرینش پر چم و کلیسا نیست .

 

جمعی شا نه با لا می اندا زند و دست می تکا نند

دیگرانی اخم و تَخم می کنند و به پیشا نی می گیرند

و دیگر ،

آنکس که چشم به من دو خته است ،

چشم به راه من نیست .

درو نی از زندگی نیست .

تا بش ها ،تمام ، کج گشته اند

اشک چشم ، آب نیست

چا قو است .( میر چا دینسکو رامنی)

قربنونتون
تاتا