.

.

:: بدون سانسور ::

--------------------------------------------------
ز بدگویی نامهـــــربانانم نمیباشد غمی
رفته مدتها که من زین یاوه گویی ها کرم
--------------------------------------------------

به ظاهر خودتو سرحال نشون بدی مزخرف ترین حالته
وقتی به غیر کسی رو که دوست داری باهاش درد و دل کنی ، مجبوری با یه مشت آدم هله هوله که نمیفهمن اصلا داری چی داری میگی و از چی داری حرف میزنی هم کلام میشی ،‌ بدترین حالت خیانت به چیزایی هست که بهشون اعتقاد داری
وقتی هیچی نیستی و به همه میگی که بدترین موجود هستی که توی منجلاب دست و پا میزنه ولی همه میگن نه اینطور نیست ...تو خودتو دست کم میگیری تو خوبی تو فلانی تو .... مزخرف ترین اعترافی رو داری انجام میدی ،  که هیچکی نمیخواد باورت کنه
-------------------------------------------------
باز دیشب حالت من حالتی جانکاه بود
تا سحر سوادای دل با ناله بود و آه بود
چشم شوق گریه در سر داشت ، من نگذاشتم
ورنه از طوفان روح من خدا آگاه بود
آری ای دیر آشنای سنگدل ، توران من
گفت و گو بود از تو ، اما مبهم و کوتاه بود
کاشکی سر بشکند ، پا بشکند ، دل نشکند
سرگذشت دل شکستن بود و بس جانکاه بود
(اخوان)