.

.

خاک بازار نیرزم که برو میگذری

۱- نه تو گفتی که به جای آرم و گفتم که نیاری
عهد و پیمان و وفاداری و دلبندی و یاری ؟
زخم شمشیر اجل به که سر نیش فراقت
کشتن اولیتر از ان کم بجراحت بگذاری
تن آسوده چه داند که دل خسته چه باشد؟
 من گرفتار کمندم تو چه دانی که سواری
***
۲- بخت آیینه ندارم که درو می نگری
خاک بازار نیرزم که برو میگذری
من چنان عاشق رویت که زخود بی خبرم
تو چنان فتنه ی خویشی که زما بی خبری
به چه مانند کنم در همه آفاق ترا
کانچه در وهم من آید تو ازآن  خوب تری
***

اگر تا حالا فقط حافظ میخوندید ؟
اگر تا حالا شعرای استاد ادب سعدی رو نخوندید ؟
اگر تا حالا اول اشعار حافظ رو از بر میکردید ؟
بدونید داره دیر میشه هر ثانیه هم دیره اگر شعرای سعدی رو از بر نکنید...واقعا وقتی میگن استاد ادب فارسی سعدیه یعنی الحق ولانصاق استاد ادبه ...اصلا آقا معرکست اشعارشیعنی چی بگو ...هلوهه
۲۳مین سال تولد من مبارک باشه
از همتون بابت پ ام های دلگرم کنندتون ممنونم
حتی از تو
از تو
از تو
آره حتی از تو
از همتون

کاش تنهاییامون با تمام قشنگیاشون اونقدر کوچولو بودن که بیخیال مرز براشون میشدیم
من این آپدیت رو یه تغییر کوچولو دادم ولی بدونید برای تک تک شماها ارزش قائلم چون برای دنیای کوچیک من ارزش قائل هستید...من همون نادون همیشگی هستم ولی با یکم دگردیسی (ببین نادون با درگردیسی دیگه چی از آب در میاد) برای تمامی شماها ارزوی موفقیت دارم و سعی میکنم امروز به تمام شماها سر بزنم .