.

.

:: کاریکاتور ::


نظرتون در مورد این عکس چیه ؟؟؟

                            

< قسمت دوم >

کوکب خانوم درحالی که قابلمه غذا رو جا به جا میکنه داره زیر زبونی یه چیزایی با خودش میگه : سیاه بخت بشه هر کی هست - ایشاله بخور به زمین ... مرده شور ترکیبشو ببرن ایشاله تیکه تیکه بکنن قلمای پاشو جای عاج فیل ... اَه عاج فیل حالا کجا بود!! 

علی (پسر بزرگ کوکب خانوم) - چی میگی مامان ...؟! با کی هستی ...؟!

کوکب خانوم- سلام ...تو کی اومدی ؟!

علی- سلام - نیم ساعته ، باز چی شده ؟! باز رفتی جلسه خونه فاط مه خانوم اینا ..

کوکب خانوم- نه قربونت برم ... برای رعنا رفتن خواستگاری .

علی- کدوم رعنااااااا؟

کوکب خانوم- رعنا همسایمون دیگه !!!

علی- نه؟

کوکب خانوم- آره

علی- کی؟

کوکب خانوم- نمیدونم !

امیر (پسر تخس و کوچیکه کوکب خانوم) - مامان من گشنمه .

کوکب خانوم- زهر مار ...جون مرگ شده ... سلامت کو ...؟

                 - برو رختاتو در بیار بعد بتمرک تا غذا آماده بشه ...دستاتم بشور...

امیر-  دختری دیدم ... مو پریشون ، چشم قشنگ ، تیکه ایی بودش ، تیکه ای بودش...خوووووووووب میشورم

کوکب خانوم- لال بشی بچه که عینهو رادیو دو موج داری چرت و پرت میخونی

علی- مامان کی رفته خاستگاری رعنا . اونکه قصد ازدواج نداره فعلا" ...

کوکب خانوم-  ای ناقلا تو از کجا میدونی؟ من که میدونم ... خیالت راحت بو بردم کیه ولی موندم اونو چه به این غلطا ..حالا صبر داشته باش... تا بعد

 

 - خونه ی مرحمت خانوم اینا  -

تقی خان - (شوهر مرحمت خانوم) - چی عجب خانوم خانوما قدم رنجه کردن .. زود اومدید کو تا ساعت دو تا ما از سر کار بیایم

مرحمت خانوم - ااا... سلام تقی خان...خسته نباشید ... گفتم خونه چرا همچین یه جور دیگست ...نگو شما زود اومدید!

تقی خان -  آره ارواح خاک بی بی سکینه...(ننه مرحمت خانم) تو گفتی و من باور کردم...برو زبون نریز ناهار چی داریم بیار بخووریم کپه مرگمون رو بذاریم یه چرت بخوابیم
مرحمت خانوم - چشم

                    - آقا تقی برای رسول یه دختر پیدا کردم ماهه ماه.. از هر انگشت یه هنر میریزه ... بریم خاستگاری ... ؟!

رسول - (پسر مرحمت خانوم) - برای کی برای من...کی هست ننه؟

تقی خان - سلام عرض شد جناب ... ببخشید بی وقت مزاحمتون شدیم

رسول - سلام

مرحمت خانوم - برای تو پسرم ؟

تقی خان -  سلام و کوفت ...قیافشو ... بتمرک ببینیم باز چه خبره

              -  برای کی ؟!

مرحمت خانوم - برای رسولم...

تقی خان - نه برای هپلتون.

مرحمت خانوم - آقا تقی شما بهش بگید هپل دیگه از درو همسایه چه توقعی هست

تقی خان - آخه این به اصطلاح پسر شما هنوز نمیتونه زیرشلواریشو بکش بالا...نگاه کن جونه من...شلواراتون مده اونطوری میکشیدش پایین ... زیر شلواریاتونم مد شده باید حتما دم در ... آویزون باشه...جمع کنش هپل
              - دختره میپره از دستتا... این عزیز دوردونتون زن میخواد چیکار؟! یه فین کنه موهاش میریزه توی چشاش میخواد زن نگه داری کنه؟

مرحمت خانوم -  بچم قربونش برم چی کم داره از بچه های مردم ... خوش قد و بالا نیست که هست ... درس خونده نیست که هست ... خونه و زندگی نداره که داره... کار نداره که داره .

تقی خان - بله از بچه های مردم که حقیقتش به غیر یه کم جربزه و همت و غیرت چیز دیگه ای کم نداره. خونه و زندگی و کارم که باباش داره دیگه اکتفا میکنه ، نه؟ بسه دیگه تقی خان - غذا رو میاری کوفت کنیم یا بریم کپمون رو بذاریم ...

 

فردای اون روز توی صف نونوایی

مرحمت خانوم - سلام خواهر

کوکب خانوم - سلام ، چیه خواهر شنگولی ؟

مرحمت خانوم - هیچی خواهر . چرا شنگول نباشم. رسول دیروز اومده در گوشم میگه مامان من از یه دختری خوشم اومده چیکار کنم

کوکب خانوم - ااا ... چه جالب ( ای چشم سفید من که میدونم این آتیشا از گور تو بلند میشه)

مرحمت خانوم - آره خواهر ، منم بهش گفتم فدات بشم خجالت نداره خوب به من بگو... کیه  عروس گلم

کوکب خانوم - خوب ( فیش ...  پسر توو خجالت)

مرحمت خانوم - حدس بزن کی رو پسندیده ...

کوکب خانوم - چه حرفا من چه میدونم خواهر بگو خوب دیگه.

مرحمت خانوم - والا هر چی بهش بگم دختر فت و فراوونه ،‌ بند کرده میگه یا رعنا یا هیچ کس !

کوکب خانوم - نه ؟!

مرحمت خانوم - آره!

                   - من مودنم کجا این دختر رو دیده!؟

کوکب خانوم - (اونجای آدم دروغگو – اون دیده یا تو هول برت داشته چشم سفید) خوب من برم بعدا امیر رو میفرستم نون بگیره غذام رو گازه یادم رفته خاموشش کنم(یه داغی به دلت بذارم مرحمت).

مرحمت خانوم( در حال جیلزو بیلیذ کردن) - (هاه هاه...))))... سنگکوب کرد ... من مردم مگه تو بخوای دختر آقا نصرالله رو بگیری برای اون پسر تازه به دوران رسیدت ...)

                                                                                             
                                                                                                 ادامه دارد