.

.

::نمردیم و معنی حسن نیست رو فهمیدیم؟!::

هر کاری میکنم خوابم نمیبره

آخه آدم دیگه رفیقش رو که هپلی هپول نمیکنه ...

گوشی 3100 ازمن برداشتی خودتم دیدی وضعیتشو دیگه، 2ماهه کار کرده چند 32 هرازتومن از من بعد گوشی 3650 خودت رو که دوربینش سوخته باید فلش بشه درپوش اینفردش شکته قابش شکته باطریش فابریکش نیست ،کلا باید یه ترتمیزم بشه به من دادی 100 هزارتومن وجدانی اگر نگم و نرم دوجا قیمت بیگرم بعد نمیگی طرف منگول بود . یه کاری میکنی ادم دیگه به کوچکترین حرفتم اطمینان نکنه از 30 پرسو جو کنه و از 30 جا قیمت بگیره ، با 30 صلاح و مشورت کنه....

ای ای ای ... ای

آخه چی بگم بهت ...

حداقل بهم میگفتی بابا گوشی اینجوری اینش خرابه اینجاش اینجوریه بعد من میگفتم آقا باشه قبول با خرابیاش ازت میخرم یا نه میگفتم یمتش زیده من که گوشیم رو دیدی که 50 ازم میخرید طرف بهش ندادم دادم . بعد از طرفی میگی گوشی رو بردی نشون دادی گفتن 110 ازت میخرن ...آخه خوب اینا بهشون میگفتی میگفتی دوربینش سوخته اینجاش اینجوری اصلا گوشی رو بهش نشون میدادی تا بهت قیمت بده اونوقت میدونی قیمت بهت چند میداد همین قیمتی که امشب من 4 جا پرسیدم 90تا95 هزارتومن ...خودت میدونی که مسیله یمن پولش نیست

من موندم توی دیگه چرا که ادعای رفاقتت میشه اینکار و میکنی ...آخه ادم از رفیقش اینجوری میکنه ...

از سر شب وقتی اونجوری پشت تلفن گفتی:" خوب بابا بیا گوشیت رو ببر گوشی رو نمیخواد بخری....فردا همش چشم تو چشم میشیم نمیخوام هی بگی سرم کلاه گذاشتی سرم کلاه گذاشی." آخه اگه باید یکی منت بذره منم نه تو احمق چرا منو خر حساب میکنی ...

اگه هر جا برای خرید هزار بار چونه و فک نمیزنم از خریتم نیست یا میخرم چیزی رو یا نمیخرم ولی این نیست که دیگه رفیقمم بخواد منو دور بزنه ... گوشی رو  با این وضع نابسامان بدون گفتن خرابیهاش به من دادی حالا منت میزاری که بیا ببر و اینا ....

ببین آدم عاقل و بالغ ....باشعور.....اگه قراره کسی تیریپ برداره ، اون منم، نه تو ...میفهمی ...

اگه قرار باشه خودت یه چیزی رو حالا به منی که(گلاب به روتون )  به اصطلاح رفیقتم بدی راضی میشی 10هزارتومن کم کنی که حاضری هم من روی گوشی خودم که 50تومن داشتم معاملش میکردم کم کنم اونقد بعد روی گوشی تو اون قد اضافه بدم ،دوباره برم 20تومن هزینه کنم و گوشی رو روبه راه کنم ...خداییش خیلی بی معرفتی ... چقدر دوست داشتم عین خودت حرفای قلمبه قلمبه بارت کنم ولی حرف تو بدجور بهم برورد و منم مثه تو نمیتونم حرف بزنم ...

ضمنا گوشی سونی اریکسونی که میگی 220هزارتومن، کار کردش رو داری و کار نکردش، 212 هزار تومن ...

حداقل بدون که هر چی فکر میکنی منم خودتی...

خیلی بی معرفتی ... همین
                                                   نادونی- ۸/۶/۸۴