.

.

فروردین۸۶

چند روز دل دیوونه
میگیره همش بهونه
آتیشم می زنه هر شب
جای خالیت توی خونه
دل من هوا تو داره
دیگه طاقت نمیاره
این دل همیشه گریون
مثل ابرای بهاره
کی تورو دوست داره قد یه دنیا
کی میخواد با تو باشه حتی تو رویا
دنبال جای پاهات
روی شنهای قشنگ و خیس دریا
نگو که رفتن تو سهم من
دل من طاقت نداره میشکنه
نگو که باید جدا شیم
نگو قسمت من و تو رفتنه


گلم دلم برات تنگ شده


------------------------------------------------------------------------------------
امسال سال خوبی در شروع نبود چون من عموی بزرگم رو دو روز قبل از عید از دست دادم و رخت عزا به تن کردم...(خدا رحمتش کنه)

------------------------------------------------------------------------------------

بی خیال از قصه مرگ صدام
بی خیال از اینکه بارون چشام
بی خیال از این شکار دل تو
هدفش گم شده این تیر نگام
بی خیال از اینکه من
پای عشقت جون میدم
بدون این و یه روزی
عشق بهت نشون میدم
بدون از دوریت نمی میره دلم
از دل سرد تو میمیره دلم
رو دلم این همه سنگینی نکن
روزای خوبم و بارونی نکن