.

.

یه خط درمیون

سلام

چطوری؟

نماز و روزه هاتون قبول باشه ...

 

از آخر به اول :

1- دوستی گفت  که اگر میای وبلاگ من plz مطالب رو نخونده کامنت نذارید (چشم) ولی من تا حالا وبلاگی رو نخونده نظر ندادم و اگر اینجور به نظر میرسه که کامنت من اصلا ربطی به اون پست نداره خوب این دید اشتباهه؛ چون حرفی در اون مورد نداشتم نه اینکه نادون بازی در بیارم ...

 

2- این آخریا خیلی از دوستان مخصوصا دوستان بلوگفایی و میهن بلوگی ... نمیدونم چه جورایاست در چه شرایطی کامنت میزارن که آدرس خودشون رو اشتباه میزارن و وقتی که ما در خونشون میریم از در و همسایه میشنویم که :  " 25 سال پیش از اینجا رفتند "Mummy 

 

3- با تبادل لینک با هر کدوم از شما دوستان ابراض تمایل دارم (چی شد) و لینک من به اسم نادونی هست و هر کدوم از شماها که دوست داشتید فقط کافیه اسم لینک خودتون رو بدید ...(از این آسون تر ...) 
 

Bouquet

  

 

4- یه سری از دوستان قدیمی وقتی میان سر میزنن؛ مطالب رو میخونن توی کامنت معذرت خواهی میکنن که دیر به دیر میان ، اصلا مجّلی نیست دوستان "" رفتن دلیل نبودن نیست "" بعدشم نادونی بیکاره ولی دوستانی که درس و کلاس و کار وقت براشون کم میزاره همشون مرام میزارن که بازم سر میزنن گاهگداری ...

 

5- چون دوستان پرسیدند میگما :(نگید از خود مچکّره این نادونی)؛ نادونی 22 سالشه و چون هیچی از خیلی چیزا نمیدونه این اسمشه و اینکه چون خیلی تیکه کلاماش به این اسمش میاد این اسمشه  و در کل ( من از او خاطره دارم )

 

6- :: آدما از دور دوست داشتنی ترند ، اینجا نمیشه به کسی نزدیک شد :: جمله ایی که بعد یه بار که من حسابی توی این محیط مجازی سر کار رفتم ؛ شایدم نرفتم ولی دلیلی شد که به خودم بیام نظرم رو جلب کرد ، و اینکه این مطلب شاید برای خیلی از شماها توی محیط دانشگاه ، توی اداره و خیلی جاهای دیگه مصداق داشته باشه ولی برای من صرفا" فقط داخل این محیط مجازیست چون آدما خوب دور و برم اینقدری هست که از نزدیک شدن بهشون احساس دلهره داشته باشم (مخصوصا" این آخریا که اگر خدا بخواد داره یه چیزایی میشه 
  

Blings

  

 

7- یه نکته خیلی باحال که یکی از دوستانم بصورت sms برام send کرد:

عشق مثلِ جنگِ

آسون شروع میشه

سخت تموم میشه

هرگز فراموش نمیشه

 

8- توی روزنامه خوندم که ماهایا پطروسیان یکی از بازیگران خانم مورد علاقه من (فقط به خاطر سبک بازی ) در سینما و تلویزیون مسلمون شد ...ایشون در جواب خبرنگار که پرسید خانواده مخالفت نکردند و آیا اسمتونم تغییر کرد یا نه گفتند : خانواده من اصلا" چون فردی رو که میشناختم اونها هم بخوبی میشناسن و اونها هم تشویقم کردند؛ اسم من اصلا" ریشه ی ارمنی نداره که بخوام عوضش کنم ...(فکر کنم به خاطر ازدواج با فردی که دوستش داشته این کار رو انجام داده ؛در هر دو صورت چه این بوده چه نبوده خیلی روی من تاثیر گذاشت و ایشون رو محبوب تر کرد، در نظر من)

 

9- اینو برای یه نفر فقط مینویسم (پیدا کنید پرتقال فروش را)

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست ،

وفا آن است که نامت را همیشه زیر لب دارم  ...آره ؟؟

     

Blow Kiss

 

10- برای آخرین بار خدا کنه بباره

تو این شب کویری یه قطره از ستاره

 

11- محسن چاوشی and حامد هاکان (صوتی)

 

12- وبلاگایی  که این چند هفته دیدم و خوشم اومد (و بعث شد که متوجه بشم، هنوز من هیچ حرف درست حسابی برای گفتن ندارم و نزدم  ) و ایشاله میرم ، سر حوصله مطالبشون رو میخونم و بااجازشون لینکوشن رو اضافه میکنم ...

http://www.darbedar.blogfa.com/ ناگفته های عشق >>> 
http://bekhiall.persianblog.com/ بی خیال که نا رفیق روزگار 
http://pardismadhouse.blogsky.comدیوونه خونه ی پردیس >>>
http://jasigari.blogsky.com/ جا سیگاری >>>

 http://www.sherveh.persianblog.com/ <<< گوش کن میشنوی؟
http://www.shahriar.gharieh.com/   <<< شهریار


13- من چند وقت پیش توی روزنامه و همینطور وبلاگ یکی از دوستان خوندم که بازیگر خیلی خوب و نازنین تلویزیون و سینما خانم پوپک گلدره بیمارستان بستری هستند و در موقعیت کما ... تا اینکه یکی از دوستان گفت که شنیدم ایشون فوت کردند میخواستم هر کدومتون خبری جدید دارید از ایشون برام بگید چون خبر فوت ایشون بیشتر شبیه شایعست ، تلویزیون هم که اینقدر بی معرفت اینقدر بی معرفت توی این شبا من که ندیدم یکبار در این مورد حرف بزنه و یا چیزی بگه ...خیلی بی معرفتیه ...اما ماها که حداقل چهارتا فیلم دیدیم و پایه سینما هستیم دیگه نباید اینطور باشیم ...